selamat bercuti :)


Alhamdulillah...pagi tadi,selesai jua perjuangan kami bg trimester 2 ni..selamat bercuti pd rakan rakan Alpha ;) namun,bukan bererti selesai sudah segala yg ingin dan akan kami perjuangkan dlm hidup ini..perjalanan hidup yg masih jauh..cuma..kita tidak tahu,tidak pernah tahu dan tidak pernah diberitahu sama ada kita masih mempunyai peluang utk terus memperjuangkan apa yg kita perjuang kan..sebab segalanya hanyalah dlm pengetahuan Yang Satu......Al-Khaliq

Semoga apa yg ingin kami perjuangkan dan yang akan kami perjuangkan sentiasa di bwh telunjukNya...usai shj paper Principle of Economics 2 td,saya sgt lega...Alhamdulillah kerana Allah masih memberi saya peluang utk menjawab dlm keadaan yg masih 'under control' :p maaf juga pd sesiapa yg duduk berhampiran dgn saya sepanjang exam ni dgn gangguan muzik suara saya yg bersahut sahutan memeriahkan suasana exam..aasif ye rakan rakan...exam kali ni demamnya tidak berapa teruk seperti demam ketika exam2 yg sebelumnya..demam kerana exam?eemm..mungkin ya,mungkin jua tidak ;) tapi,mak saya kata 'ya' huhu..mungkin sbb mcm dah jd sinonim antara exam=demam buat saya..huhu..kebetulan shj rasanya..Allah sedang menguji hambanya utk menunjukkan kasih sayangNya,mungkin? ;)
result utk sem nie,secara jujurnya saya mmg takut nak tgk..hurmm..yang penting saya dah berusaha,selebihnya semua terserah pada Allah yg Maha Tahu..


Cuti seminggu ni akan saya manfaat kan sebaiknya :p hihi..pelbagai perancangan yg menanti termasuklah menghantar pc saya ke klinik..kesian..pc pun reti demam tau :p dan esok,saya akan bercuti bersama family ke destinasi yg di rahsia kan :p hehe dah lama benar rasanya tak bercuti bersama keluarga..tapi percutian kali ni pun cuma membabitkan 4 org shj..huhu tak cukup board of directors nie :p em...ape2 pun,muga rakan rakan yg lain turut menggunakan cuti yg singkat ini sebaiknya,insyaAllah :)

p/s :

*janji bt kak Ngah(Hazilah) utk update entry ttg talk dr sheikh Al-habib Umar Al-Hafidz tu insyaAllah kak long akan post after vacation saye yg singkat nnt ye ;)
*Kak chik(memei) nnt kak long carikkan la 'buah hati' ops! hehe "buah tgn" yg sesuai utk kak chik dan yg lain ye,insyaAllah ;)
*doakan kejayaan kami semua,insyaAllah :)

1 comment:

Mira Jasmi Tan said...

Salam Kak Long~

Waktu Kak Chik bagi komen ni.. Mesti Kak Long da berade di "sane".:D

Selamat berolyday~ Selamat merehatkan minda buat seketike~..

Wargh... ade aDEK beradek kite lagi.. terharu2..Ni yang maken sayang dekat Kak Long ni~:D..

Tak sabar tunggu post Kak Long yang seterusnyer~..ngee:D.. Jage diri baek2 yer!..:D